שולחן לשניים

יוצאים למרפסת

לכבוד מזג האויר החמים והאביב הבא עלינו לטובה, מסעדת ״חצר גולדמן״  הנמצאת על חוף ימה של תל-אביב מטרים ספורים מקו המים, מרעננת את המרפסת רחבת הידיים ומציעה שקיעות עוצרות נשימה

לחיים

אחרי שבוע מורט עצבים, בו נאלץ הקרניבור לעבור פרוצדורה רפואית לא נעימה, הוחלט שבשישי בערב יוצאים למקום שמח להרים כוסית. היעד הנבחר: טמפל בר הממוקם בסינמה סיטי גלילות, המקום הוא

ביס (גדול) מאיטליה

לא פשוט בימים אלה לצאת לערב זוגי, החדשות שלא נגמרות ומדביקות אותנו צמודים למסך (בסלולרי זה לא אותו הדבר), מזג האויר הסגרירי והחום של הבית גורמים לנו פשוט להישאר בין

מכל טוב

אני חושבת שהעם שלנו מתחלק לחצי בכל מה שנוגע לאהבה שלו לאילת. מצד אחד יש את המאוהבים בה, ומצד שני יש את אלה שפשוט לא מתחברים. אני משתייכת לאחרונים, אבל

מגאורגיה לאשדוד

באחד מערבי השבוע הקרים והגשומים, אני והקרניבור הגענו לפגישה באשדוד. את אשדוד אני מכירה מעט מאוד, ולכן דווקא נהנינו להסתובב בעיר. אחרי שהבטן החלה לקרקר סיימנו עם התיור, ושמנו פעמנו

חגיגות היובל

בשבוע שעבר גיסי נדב ציין יום הולדת משמעותי במיוחד- 50 שנה. לכבוד האירוע המכונן, אשתו, להלן אחותי שרון, הצליחה לארגן מסיבת הפתעה עם עשרות בני משפחה וחברים שצעקו "מזלטוף". אחרי

החדשה של הלל

שנייה לפני פרוץ 2020 חיפשנו אני והקרניבור ומסעדה שווה במיוחד כדי לחגוג בה (יום לפני כולם) את השנה החדשה. הפור נפל על אנימאר המסעדה החדשה של השף הלל תווקולי שקיבלה

יוקרה מול המרינה

יש קומץ של מסעדות שאחרי ביקור בהן, אני רק מחכה לחזור ולהתארח שוב. מדובר בשילוב של אוכל יוצא דופן, אווירה מוקפדת ושירות מצויין. "הרברט סמואל" הממוקמת במלון ריץ קרלטון הרצליה,

מעירים את התחנה

את "טש וטשה", המסעדה הגרוזינית משוק הפשפשים, אני והקרניבור מכירים עוד מהבית הקודם שלה ביפו, אבל לפני חודשיים היא עברה לוקיישן, למתחם התחנה בתל אביב, והחלטנו שזו הזדמנות מצוינת לעשות

יום הולדת 20

אחרי כמה ימים של מיני- שפעת, החלטתי  לא להיכנע לערב של טרנינג– תנור- טלוויזיה, ודווקא לצאת עם הקרניבור לבילוי הזוגי שלנו. היעד הנבחר: מסעדת "ריבר" שחוגגת בימים אלה 20 (!)

החלום התממש

אחרי שבועיים בחו"ל הקרניבור חזר עם קריבינג לנתח בשר מעולה. מאחר ואני לא מבשלת לא נתח של חסה ובטח לא נתח של בשר, נסענו למסעדה המתמחה בבשרים- מסעדת "קמפניה" בראשון.

אירי ישראלי

רגע לפני שהקרניבור התעופף לו לשבועיים לחו"ל, עוד הספקנו לדחוס גם את הדייט נייט הקבוע שלנו והפעם במקום דנדש לחלוטין- סניף חדש לרשת הפאבים האיריים פטריקס בפתח תקווה. מדובר בסניף

נוסטלגיה עכשווית

מדי פעם הקרניבור נתקף פרצי נוסטלגיה ואז הוא מפליג בסיפורים על ימים עברו. אחד הסיפורים שחוזרים שוב ושוב הוא על הבילויים שלו  ושל חבריו במסעדת 206 הוותיקה. זאת הסיבה שלרגל

פאנטסטיקו

מתחמי הבילוי הפכו בשנים האחרונות למקומות החביבים עלי ועל הקרניבור ליציאה, ולכן כששמענו על מסעדה איטלקית דנדשה באזור המסעדות והבילויים יכין סנטר בנתניה, לא היססנו. מסעדת Fratelli (אחים באיטלקית) נפתחה

אצא לי השוקה

אחד מהמקומות שאני והקרניבור הכי אוהבים לשוטט בהם בארץ או בחו"ל הם שווקי האוכל. כל מי שהיה למשל בשוק המקורה בלה בוקאריה בברצלונה מתאהב באווירה, בטעמים, בריחות ובאופי של המקום,

הבית של הקרניבורים

כששמעתי על פתיחת מתחם קולינרי ייחודי המתמחה בנתחי בשר, הבנתי שיש שני אנשים שצריכים להגיע לשם: הקרניבור וחברו הטוב י'. אני הפעם מחוץ לתמונה הבשרית. ביום ראשון בערב נסעו השניים

ערב חופשי

לקראת סוף אוגוסט מתגלים רגעי השבירה אצל ס' וב' שלהם יש שישה נכדים בגילאי בית ספר וגן. דיבורים על חופשה ארוכה באוגוסט הבא, עייפות בלתי מוסברת ורצון לברוח לצימר בתחילת

חדשה בפארק

לפני שני עשורים הייתי פוקדת את הפארק הלאומי ברמת גן כמעט מדי ערב. התירוץ הרשמי היה ריצה, אבל מהר מאוד עברה להליכה מתונה ואח"כ רביצה על הדשאים המטופחים. מקומות לשתות

התחדשו

בערב יולי חם ולח בתל אביב, חיפוש חנייה משול לחיפוש אחר משב בריזה קרירה. התוצאות ידועות והן שליליות. אבל, במתחם התחנה המשחוזר (מול הטיילת) בשעה 19:30 חנייה יש בשפע שזה

דיינר איטלקי

לגרור את הקרניבור לקניון זאת משימה בלתי אפשרית, לא פחות. אבל, וכאן מגיע אבל ענק, כשחוזרים לביקור שני במסעדת "טיטו אטליאנו" הזכורה לטובה מהביקור בשנה שעברה, והיא נמצאת בקניון גבעתיים,