אודות גל גפן

החזון: להיות מספר 1 בפתרונות פרסום לקהל המקומי

 

על העיתונים:

בשנת 1974 יצא לאור מקומון קטן על ידי שתי חברות טובות, מירה גל ז"ל

ואילנה וינבויים (גפן), לכן החליטו לקרוא לו גל-גפן .

הוא הופץ בראשל"צ וכלל 16 עמודים קטנים (A5) ובהם כתבות ומודעות מקומיות.

בשנת 1990 הוחלט על התרחבות ראשונה, לאזור בקעת אונו, מושג שהמציא גל-גפן כדי למקד את התפוצה בקריית אונו וישובי הסביבה.

בשנת 1994 התרחבנו דרומה לרחובות והסביבה.

ב- 1998 המשכנו להתרחב והפעם מזרחה למודיעין שוהם וסביבותיה.

ב- 1999 לכיוון צפון-מערב, לחולון ולבת-ים.

ב- 2009 הגענו גם לרמלה לוד.

ומאוחר יותר התרחבנו גם ליבנה

בכך הגיעה תפוצת 8 מקומוני הרשת לכ- 297,000 עותקים בשבוע,

המגיעים לידיהם של כמיליון קוראים בשבוע בדיוור ישיר לתיבות הדואר.

השבועון יוצא כל שבוע, כל השנה, ביום ד' באזורים חולון, בת-ים, מודיעין-שוהם

 וביום ה' ברחובות-נס ציונה, ראשל"צ ובקעת אונו.

כל השבועונים מופיעים בפורמט אחיד ובסגנון עריכה ועימוד דומים כשההבדל הנו בזהות המפרסמים ובתוכן הכתבות שעוסקות בנעשה באזור הרלוונטי בכל עיתון

 

גל גפן מפיץ בבתי העסק ובתיבות הדואר של התושבים בכל האזורים,

החלוקה מבוצעת במהלך כ – 10 שעות בלבד בכל אזור.

כיום ניתן לצפות בעיתונים המודפסים באמצעות האינטרנט. הם מופיעים בפורמט דיגיטלי, ועל כן תפוצת העיתונים גדולה יותר ונגישה לאוכלוסיה רחבה יותר.